Tuesday 13 November 2012

Cntest Saya Sayang Kamoo Sahabat


Assalamualaikum~

Hai ! apa khabar kawan2.. lama x update blog.. Almaklumlah,,aku sibuk ngan exam.. huhu ! ok, hari ni aku join contest  'SAYA SAYANG KAMU SAHABAT' by kak Didiey .!  Klik Sini Kalau nak join!

'SAHABAT' ! Apa maksud sahabat?! bagi aku la , sahabat ni orang yang selalu ada disamping kita x kira kita sdang gembira atau sebaliknya . Sahabat tidak akan meninggalkan sahabatnyew sendirian dikala dalam kesusahan , malah akan turut sama menemani sahabatnyew.. aku juga ada sahabat.. sahabat aku baik sangat.. aku sayang sahabat aku ! " sobsob :'( " huish ! ape sedey ni.. enjoy erk ! ok , now aku nak kongsikan kisah aku dan sahabat aku ! :)

Kawan aku yang kat tepi (adriana) asyik pegang je KFC dia.. ish3 !

Aku mmpunyai dua orang sahabat yang amat prihatin ! aku selalu share problem same same.. mereka dua orang ni slalu bagi semangat kaT aku ! kalau aku sedih , mereka yang selalu mengukirkan senyuman dibibir aku !


ipad !! wow ! pinjam je tu !! hehe !


                                                 
Posing maut sikit ! haha !

Setiap pagi kawan aku yang ni selalu tunggu aku kat meja aku.. Aku amat bersyukur  sebab dapat kawan macam dia.. huh ! Baik sangak.. Dia seorang yang periang , peramah .. tapi .. pada suatu hari ,, tiba2 je dia sedih , rupa rupanya dia kehilangan aunty dia.. ouh ! baru la aku boley lihat muka dia dikala kesedihan.. Dia ni kalau ade masalah kecil2 dia buat derr je.. huish ! susah nak lihat muka dia yng kiut apabila sedih .. kikiki ! 


Yang ni Aisyah ! hihi.. snap kat scholl je ! :))

 Ok , yang ni kawan aku aisyah kamilia.. Dia juga sama cam kawan aku yang sorang lagi ! baik sangat .. Dia suka buat lawak kat kelas kitorang, kitorang heppi sebab ada dia ni kat dalam kelas aku ! dia selalu bagi dorongan tatkala aku berada dalam kesedihan . thanks kawan ! tapi.. one day , aku lihat mata dia merah ..so aku tanya kenape ..rupa rupanya dia sedih sbb dia fikir dia tak akan lulus dalam exam .. ya allah ! aku ingatkan kenape .huh ! dia ni memang ambil berat tentang pelajaran !~
  

hehe.. muka seposen !  :"(((

ouh.. pic ni time hari last school .. muka yg belum ready untuk di snap ! hehe ~  hari last school ni lah hari yang paling menggembirakan kitorang ! hari tu jugalah hari yang amat meletihkan ! well ! aku sebagai assistance kelas tu kan.. hari tu juga hari kitorang buat jamuan akhir tahun.. ouh ! dugaan menimpa.. guru aku x boleh handle kelas tu sebab dia harus ke BACHOK untuk mesyuarat apa ntah ! k.. aku n kawan2 aku yang lain lah handle kelas ni.. huh ! tuhan la tahu betapa letih nya aku hari tu !however, aku heppi sbb program tu berjalan dengan lancar.. hihi..    


woi ! mata aku pedih ! sape lar yang campak tepung kat muka aku ni ?!~

ouh.. tepung ! haha...kitorang macam budak2 ! walapom umo dah meningkat ,tapi perangai kitorang kebudak budakan .. ouh ! aku mengaku itu ! haha !  

ok la , setakat ni dulu entry aku tentang sahabat .. hihi .. aku doakan supaya ikatan persahabatan antara kitorang akan kekal hingga ke akhir hayat ! friends untill jannah ! acece !
Babai ~!

tagged :


8 comments: